Vali Corleone shokon te gjithe , nxjerr vidion me TUNENN...


Ky njeri nuk resht se pushuari me cmendurite qe ben .
Kesaj rradhe Princ Valentino Corleone ka thene se ka vidio me pulle edhe me TUNEN (Altuna Sejdiu)
Kjo ishte ajo qe po mbonte mua si tip i veshtire , kjo eshte ajo qe fliste neper media lart e poshte per emrin tim ?? Kjo seshte gje tjeter vecse teprice e tokes eshte shprehur Valentino Coleone ne rrjetin social Facebook ...
Miqte e mi un nuk genjen kurre un cka them esht gjithcka reale , keta qe me kundershtojne thjeshte duan te behen pjese e shtypit dhe te marrin fame prej meje ...
Gjithcka qe thashe ne emisionin Zone e Lire eshte reale , nqs un kam shtuar dicka me shume se cduhet athere mund te me hidhni ne gjyq ..
Spo kuptoj pse flisni shume kundrejt meje apo sepse emri im ka fame te jashtezakonshme , un flas me fakte ca kam thon ne emision un e disponoje .. 
Doni pamje  me Shkendije Mujaj e kam , doni pamje  me Tunen e kam , me Adelina Ismailin edhe ate e kam
  Mos u  lodhni kot se kam aq shume vidio me VIP-at Shqipetare  nqs i publikoje i degjeneneroje krejt.
Ndera ajo me Tunen gjenddet tekk figuraa ma poshht ..